אופניים חשמליים מתקפלים – בעד ונגד

יש המוכנים להישבע שבעתיד כולנו נסתובב עם זוג שכזה ואילו אחרים מסתייגים וטוענים כי מדובר בגימיק ותו לא – אופניים חשמליים מתקפלים הם מצד אחד שיא הנוחות אך מצד שני חוויית הרכיבה עליהם טעונה שיפור, כך לדעת חלק מהרוכבים שכבר ניסו אותם.

מצד שני, הקיפול מקנה לנו את היכולת לקחת את האופניים בקלות לכל מקום. כשם שקיפלנו מחשב שלם לתוך טאבלט כדי שאפשר יהיה לקחת אותו בקלות לכל מקום, ותוך זמן לא רב, מעריכים המומחים, יהיה כל אחד מאיתנו מאובזר בטאבלט (כשם שהסמארטפונים הפכו סטנדרט), כך יש המאמינים שגם אופניים חשמליים מתקפלים יהפכו תוך שנים לא רבות לאביזר שלכל אחד יש אותו – ורצוי להכיר אותם על חסרונותיהם ויתרונותיהם.

אופניים חשמליים מתקפלים – חסרונות

אופניים חשמליים מתקפלים אמנם ניתן לקחת איתנו ממקום למקום, בקלות, אבל יש בהם גם מגרעות:

קודם כל, הם (ברוב המקרים) יקרים יותר מאופניים חשמליים שאינם מתקפלים. אופניים חשמליים מתקפלים קשה יותר לגנוב, ואם הם כל הזמן צמודים אליכם אז בעצם כמעט אי-אפשר לגנוב אותם, דבר שבהחלט ישמח את חשבון הבנק שלכם – אבל בכל מקרה המחיר הגבוה יחסית הוא חיסרון.

חיסרון נוסף הוא גלגלים יחסית קטנים, וכתוצאה מכך חווית רכיבה פחות נעימה וחלקה – במיוחד כשרוכבים קילומטרים רבים. חשוב להדגיש כי טענה זו היא כנגד אופניים מתקפלים באופן כללי ולאו דווקא נגד אופניים חשמליים מתקפלים, ושלא כל רוכבי האופניים מסכימים עם טענה זו – מה גם שתחום האופניים החשמליים באופן כללי הולך ומתפתח בצעדי ענק כך שאין שום סיבה שתוך זמן לא רב יצוצו אופניים חשמליים מתקפלים שיעניקו חווית רכיבה מעולה.

אופניים חשמליים מתקפלים – יתרונות

אופניים חשמליים מתקפלים משלבים את היתרונות של האופניים החשמליים ושל האופניים המתקפלים – ומעניקים כלי רכב נוח ושימושי להפליא.

ראשית, בזכות המנוע הצנוע אך החרוץ ניתן להגיע ליעדנו במהירות (שאמנם מוגבלת על ידי החוק ל- 25 קמ"ש, אבל כשמשקללים את היעדר הפקקים והיעדר הצורך לתור אחר מקום חנייה מקבלים זמני הגעה מהירים ביותר). ולא רק שמגיעים בזריזות ובקלות, אלא שמגיעים יבשים שכן עם אופניים חשמליים לא מזיעים כמו אחרי רכיבה על אופניים "רגילים". ולא רק מהר וללא זיעה – אלא גם עם שיר בלב ותחושה טובה בזכות העובדה שלא זיהמנו את האוויר בדרך.

על אלה יש להוסיף את יתרונות ההתקפלות – האופניים הולכים איתנו ולא נשארים ברחוב, טרף לגנבי אופניים, ובעיקר ניתן לקחת אותם איתנו בקלות ברכבת או באוטובוסים בין עירוניים וכך ליהנות מהאופניים לא רק באזור מגורינו אלא בכל מקום בארץ בו נרצה לטייל.

על מנת ליהנות מיתרונות אלה חשוב לבחור אופניים חשמליים מתקפלים שאנחנו מצליחים לקפל ולפתוח בקלות ובמהירות.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *